تیم عملیاتی آتشنشانی این مجتمع در راستای عمل به تعهدات مسئولیتهای اجتماعی و با هدف حفاظت از محیطزیست و منابع طبیعی منطقه، در مهار آتشسوزیهای اخیر مراتع و علفزارهای کوهپایه مشارکت فعال داشته است.
بر اساس این گزارش، در پی وقوع حریق در عرصههای طبیعی اطراف، تیم آتشنشانی پتروشیمی مسجدسلیمان، بلافاصله پس از دریافت پیام کمک، با اعزام تجهیزات و نیروهای متخصص به محل حادثه، دوشادوش نیروهای اداره منابع طبیعی برای مهار و جلوگیری از گسترش آتش وارد عمل شد.
میثم معارفیان، مدیر بهداشت، ایمنی، محیط زیست و پدافند غیرعامل پتروشیمی مسجدسلیمان با تأکید بر اینکه وقتی موضوع حفاظت از مراتع و مزارع همشهریان عزیزمان در میان باشد، ما در کنار مردم هستیم و خستگی نمیشناسیم، ایشان در ادامه صبحت های خود اعلام کرد: «تیم آتشنشانی این مجتمع با تاکید و حمایت کامل مدیرعامل شرکت، دکتر شاه اویسی، همواره آمادگی کامل دارد تا در بحرانهای غیرمترقبه، یاریرسان نهادهای مسئول و مردم عزیز منطقه باشد. ما معتقدیم حفظ منابع طبیعی، حفظ آینده همه ماست.»
این اقدامات اثرگذار و حضور بهموقع تیم ایمنی و آتشنشانی پتروشیمی مسجدسلیمان، علاوه بر پیشگیری از بروز خسارتهای گسترده به اراضی کشاورزی و زیستمحیطی منطقه، بار دیگر نشاندهنده تعامل سازنده این صنعت با جامعه پیرامونی و دغدغهمندی مدیریت ارشد و کارکنان آن در راستای حفظ امنیت و آرامش شهروندان است.