بانک سامان با صدور بیانیهای از مشتریان خود دعوت کرد تا از طریق شرکت در نظرسنجی بانک مرکزی، نظر خود را درباره خدمات این بانک را اعلام کنند.
اهداف اصلی این نظرسنجی، دریافت بازخوردهای مستقیم شما در زمینههایی همچون رفتار و تعامل کارکنان بانکها، سرعت و کیفیت ارائه خدمات، شفافیت اطلاعات، سهولت استفاده از خدمات الکترونیکی و نحوه رسیدگی به شکایات است.
اهمیت مشارکت شما در این فرآیند بسیار بالاست؛ زیرا بازخوردهای سازنده مشتریان، نه تنها به بهبود عملکرد بانک سامان کمک میکند، بلکه زمینهساز ارتقای کلی کیفیت خدمات در شبکه بانکی کشور، افزایش شفافیت، تقویت پاسخگویی و در نهایت، تجربه بهتر بانکداری برای همه هموطنان خواهد شد.
از شما دعوت میکنیم با صرف تنها چند دقیقه زمان، در این نظرسنجی شرکت کنید و نقش مؤثری در ارزیابی خدمات امروز و شکلدهی به آینده خدمات سامان ایفا کنید.
برای مشارکت، لطفاً از لینک زیر استفاده فرمایید: