در گفت و گوی جهش اقتصاد با مدیر تحول دیجیتال شرکت بیمه دی مطرح شد ؛

تحول دیجیتال در بیمه دی؛ از صدور آنلاین بیمه‌نامه تا سوپر اپلیکیشن هوشمند «دی دار»

مدیر تحول دیجیتال شرکت بیمه دی با اشاره به آغاز مسیر تحول دیجیتال از سال ۱۳۹۹، از توسعه سوپر اپلیکیشن «دی دار» به عنوان سامانه‌ای جامع برای ارائه خدمات بیمه‌ای و غیر بیمه‌ای خبر داد و گفت: هدف ما ارائه خدمات متنوع در بستری هوشمند، یکپارچه و آنلاین برای رضایتمندی بیشتر مشتریان است.

شناسه خبر: ۹۷۲۱
تحول دیجیتال در بیمه دی؛ از صدور آنلاین بیمه‌نامه تا سوپر اپلیکیشن هوشمند «دی دار»
به گزارش جهش اقتصاد،

علی‌اکبر گلشنی، مدیر تحول دیجیتال شرکت بیمه دی در گفت و گو با جهش اقتصاد اظهار کرد: مسیر تحول دیجیتال در بیمه دی از سال ۱۳۹۹ آغاز شد تا طی چند سال، خدمات نوآورانه و متمایزی به مشتریان ارائه شود. به گفته وی ،  این مسیر در سال گذشته با راه‌اندازی اپلیکیشن «دی دار» به عنوان سامانه یکپارچه خدمات دیجیتال وارد مرحله تازه‌ای شد.

وی افزود: در این اپلیکیشن، خدمات صدور و پس از فروش بیمه‌نامه‌ها به صورت کاملاً آنلاین ارائه می‌شود؛ به‌گونه‌ای که مشتری می‌تواند درخواست خرید بیمه‌نامه بدهد و در همان لحظه بیمه‌نامه‌اش صادر و حتی چاپ شود.

گلشنی با اشاره به ارتقای «دی دار» به سطح یک سوپر اپلیکیشن گفت: از سال گذشته با حضور دکتر عبداللهی برنامه‌ریزی کردیم تا «دی دار» را به سوپر اپلیکیشنی تبدیل کنیم که علاوه بر خدمات بیمه‌ای، خدماتی در حوزه‌های خودرویی، درمانی، پرداخت قبوض و استعلام‌ها نیز به کاربران ارائه دهد.

گام بعدی: هوشمندسازی و بهره‌گیری از هوش مصنوعی

مدیر تحول دیجیتال بیمه دی با اشاره به برنامه‌های آینده این شرکت در حوزه فناوری، گفت: گام بعدی ما هوشمندسازی خدمات است. ما با همکاری یک استارت‌آپ فعال در حوزه سلامت، خدمتی را توسعه داده‌ایم که با استفاده از هوش مصنوعی  ارزیابی سلامت کاربران را انجام داده و احتمال ابتلا به بیماری‌هایی نظیر سکته یا سرطان را تحلیل و راهکارهای پیشگیری و درمانی ارائه می‌دهد.

کمپین تبلیغاتی و باشگاه مشتریان در حمایت از فروش دیجیتال

گلشنی با اشاره به کمپین تبلیغاتی تازه شرکت گفت: اکنون کمپینی تبلیغاتی در رسانه ملی در حال اجراست که در آن مشتریانی که از طریق «دی دار» بیمه‌نامه خریداری کنند، در قرعه‌کشی‌های روزانه از عید قربان تا عید غدیر شرکت داده می‌شوند و جوایزی مانند سفرهای عتبات و یک دستگاه خودرو به برندگان تعلق خواهد گرفت.

وی افزود: باشگاه مشتریان نیز مکمل این فرآیند است. کاربران با خرید بیمه‌نامه در باشگاه امتیاز دریافت کرده و می‌توانند از آن برای تخفیف در خریدهای بعدی استفاده کنند.

تمرکز بر رضایت مشتری و پشتیبانی از شبکه نمایندگان

گلشنی درباره تعامل با شبکه فروش و نمایندگان گفت: ما فرآیند خرید بیمه‌نامه را به گونه‌ای طراحی کرده‌ایم که کاربر بتواند نماینده مورد نظر خود را انتخاب کرده و خدمات به صورت کامل و شفاف از طریق نماینده ارائه شود. حتی بازدیدهای لازم برای بیمه بدنه یا آتش‌سوزی نیز به صورت آنلاین انجام می‌شود.

وی تاکید کرد: هدف ما فقط افزایش تعداد کاربران نیست، بلکه ارتقای سطح آگاهی مشتریان و ایجاد تجربه‌ای ساده، شفاف و رضایت‌بخش در استفاده از خدمات بیمه‌ای و دیجیتال است.

«دی دار»؛ نقطه تلاقی نوآوری، سرعت و خدمات مشتری‌محور

مدیر تحول دیجیتال بیمه دی در پایان گفت: تمام تلاش ما این بوده که تمامی خدمات، چه بیمه‌ای و چه غیربیمه‌ای، در یک بستر واحد و بدون نیاز به مراجعه حضوری ارائه شود. امیدواریم این مسیر تحول دیجیتال با همراهی کاربران، به بهبود مستمر خدمات و افزایش رضایتمندی آن‌ها منجر شود.

 

 

 

خبرنگار : حمید حق جو
آخرین اخبار
ارسال دیدگاه