باشگاه مشتریان بیمه دی با هدف ارتقاء رضایت مشتریان، ارائه خدمات ویژه و بهرهگیری از ابزارهای نوین دیجیتال، طی مراسمی با حضور رئیس کل بیمه مرکزی و مدیر عامل بیمه دی رونمایی شد. این باشگاه بستری تازه برای تعامل مؤثر، وفاداری مشتریان و ارائه خدمات متمایز بیمهای و غیر بیمهای فراهم کرده است.
مصطفی اسماعیلی مدیر امور مشتریان و خدمات پس از فروش این شرکت در مراسم رونمایی از باشگاه مشتریان بیمه دی با اشاره به اهداف این طرح گفت: باشگاه مشتریان در راستای افزایش رضایت مشتریان، بهبود فرآیندهای خدماتی و حفظ و نگهداشت مخاطبان طراحی شده است. در این باشگاه تلاش کردیم با رویکردی دیجیتال و نوآورانه، امتیازات و امکانات خاصی را در اختیار اعضا قرار دهیم، چرا که معتقدیم مشتریان ما لایق بهترینها هستند.
ارائه خدمات ویژه به اعضای باشگاه
به گفته اسماعیلی، مشتریان با عضویت در این باشگاه از مزایای متنوعی برخوردار میشوند، از جمله:
* ارتباط مستقیم با مدیران و مسئولان سازمان
* ارائه بازخورد و نظرات به صورت شفاف
*بهرهمندی از جوایز گسترده بیمهای و غیر بیمهای
*استفاده از خدمات رفاهی، پژوهشی و بیمهای
*دسترسی به خدمات VIP هنگام بروز خسارت
وی افزود: برای ایثارگران نیز خدمات ویژهای به صورت اختصاصی در نظر گرفته شده که در قالب سرویسهای VIP ارائه میشود. همچنین مشتریان غیرایثارگر نیز از امتیازات خاص باشگاه بهرهمند خواهند شد.
همافزایی باشگاه مشتریان و اپلیکیشن دیدار
اسماعیلی تصریح کرد ؛ باشگاه مشتریان بخشی از سامانه گسترده «دی دار» است. این اپلیکیشن که بهعنوان یک «سوپر اپلیکیشن بیمهگری» معرفی میشود، امکانات متنوعی را برای بیمهشدگان فراهم میکند. اسماعیلی گفت: باشگاه مشتریان صرفاً برای کسانی نیست که بیمهنامه خریداری کردهاند؛ هر فردی که با بیمه دی ارتباط دارد، حتی بهصورت غیرمستقیم، میتواند عضو این باشگاه شود.وی تأکید کرد: مشتریان میتوانند عضو باشگاه شوند و از مزایای متنوع آن بهرهمند شوند.
امتیازدهی و بازیهای جذاب؛ تجربهای متفاوت برای کاربران
مدیر امور مشتریان و خدمات پس از فروش اظهار داشت : از ویژگیهای جالب باشگاه مشتریان، سیستم امتیازدهی بر پایه سابقه بیمهای و میزان تعامل با خدمات شرکت است. اسماعیلی توضیح داد: مشتریان بر اساس خرید بیمهنامه، خسارتهای دریافتشده، شرکت در نظرسنجیها، دعوت از دوستان و انجام بازیهای سبک، امتیازهایی نظیر فیروزه و سکه دریافت میکنند.
به گزارش جهش اقتصاد ، وی گفت : اگر خسارتی دریافت شود، از امتیاز فرد کاسته خواهد شد، بنابراین کاربران تشویق میشوند تا با رفتار مسئولانه، امتیاز خود را حفظ یا افزایش دهند. این فرایند تعاملی شبیه به زندگی واقعی طراحی شده تا تجربهای جذاب و مفید برای اعضا فراهم شود.