رضا شاکری نماینده بیمه نوین در گفت و گو با جهش اقتصاد مطرح کرد؛

بیمه عمر؛ پشتیبان مطمئن زندگی در روزهای سخت/ تمرکز بیمه نوین بر مشتریان سازمانی و توسعه بازار بیمه‌های عمر

رضا شاکری، نماینده بیمه نوین با تأکید بر نقش حیاتی بیمه عمر در ایجاد آرامش و پشتیبانی مالی در روزهای سخت، از تمرکز این شرکت بر مشتریان سازمانی و توسعه بازار بیمه‌های عمر در سطح ملی خبر داد.

شناسه خبر: ۱۴۶۵۴
بیمه عمر؛ پشتیبان مطمئن زندگی در روزهای سخت/ تمرکز بیمه نوین بر مشتریان سازمانی و توسعه بازار بیمه‌های عمر
به گزارش جهش اقتصاد،

رضا شاکری نماینده بیمه نوین در گفت و گو با جهش اقتصاد با اشاره به آغاز فعالیت حرفه‌ای خود از سال ۱۳۸۹ در صنعت بیمه اظهار کرد: در طول این سال‌ها همواره از نمایندگان برتر در فروش بیمه عمر بوده‌ام و این مسیر را با تمرکز بر ارائه خدمات تخصصی و ارتباط پایدار با مشتریان ادامه داده‌ام.

وی بیمه عمر را بستری ایده‌آل برای تأمین آینده دانست و گفت: بیمه‌های عمر به افراد این امکان را می‌دهند تا با آرامش خاطر و اطمینان به زندگی خود ادامه دهند. هنگامی که بحران یا حادثه‌ای پیش می‌آید، بیمه تنها پشتیبانی است که در کنار فرد باقی می‌ماند؛ البته به شرط آنکه در روزهای آرام و سلامت به آن اندیشیده و انتخابش کرده باشید.

شاکری با تأکید بر اینکه بیمه، حمایتگری ماندگار برای همه افراد جامعه است، افزود: در زمان بروز گرفتاری‌ها و مشکلات، بیمه تنها نهادی است که در کنار بیمه‌گذار باقی می‌ماند و از او حمایت می‌کند؛ بنابراین آگاهی و انتخاب به‌موقع بیمه، ضامن آرامش آینده است.

تمرکز بر مشتریان قوی و نگاه ملی به بازار بیمه

وی در بخش دیگری از سخنان خود تمرکز فعالیت‌های بیمه نوین را بر مشتریان سازمانی و شرکت‌های صنعتی عنوان کرد و گفت: تمرکز ما تنها محدود به یک شهر یا استان نیست و نگاه ملی به بازار بیمه داریم. بسیاری از مشتریان ما از میان هنرمندان و صاحبان صنایع هستند که این نشان از تنوع و گستردگی جامعه هدف ما دارد.

نماینده بیمه نوین نمایشگاه‌ها را فرصتی ارزشمند برای گسترش ارتباطات و توسعه بازار دانست و اظهار کرد: اگر بتوانیم خدمات خود را به موقع و با کیفیت ارائه دهیم، مشتریان وفادار ما به بهترین شکل نقش تبلیغ‌کننده را ایفا می‌کنند و بیمه نوین را به دیگران معرفی خواهند کرد.

چالش پلتفرم‌های فروش آنلاین و اهمیت مشاوره تخصصی

شاکری در پاسخ به پرسشی درباره پلتفرم‌های فروش آنلاین بیمه تصریح کرد: این پلتفرم‌ها عمدتاً مشتریانی را جذب می‌کنند که صرفاً به قیمت توجه دارند، در حالی که در زمان بروز خسارت، این افراد از مشاوره و پشتیبانی محروم می‌مانند. فروش بیمه نیازمند مشاوره تخصصی است و بدون آن، مشتری ممکن است متضرر شود و از خدمات بیمه ناراضی بماند.

مزایای رقابتی بیمه نوین در ارائه خدمات بیمه‌ای

وی سپس به مزایای بیمه نوین در مقایسه با سایر شرکت‌ها اشاره کرد و گفت: در زمینه بیماری‌های خاص، بیمه نوین تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان معادل ۵۰ درصد سرمایه فوت را پوشش می‌دهد، در حالی که بسیاری از شرکت‌ها تنها پنج بیماری را با مبالغ کمتر تحت پوشش دارند.بیمه نوین ۱۷ بیماری را پوشش می دهد از سوی دیگر، در صورت فوت یا ازکارافتادگی بیمه‌گذار، خانواده او از پرداخت حق بیمه معاف می‌شوند و پوشش‌ها ادامه دارد؛حتی می‌توانند تا پایان قرارداد مستمری بگیرند.

طرح «ارکیده» و سودآوری بالا برای بیمه‌گذاران

این نماینده بیمه نوین همچنین از طرح «ارکیده» به عنوان یکی از طرح‌های جذاب این شرکت یاد کرد و گفت:در این طرح سود ۲۷ درصد تضمین شده و البته سال گذشته با سود ۳۷.۵ درصدی اجرا  و در بیمه نامه ها منظور شد.
وی افزود :  از سال سوم، بیمه‌گذاران می‌توانند تا ۷۰ درصد از اندوخته خود را برداشت کنند، بدون آنکه پوشش‌های بیمه‌ای‌شان کاهش یابد.

حمایت از تولیدکنندگان با ارائه مشاوره تخصصی

شاکری با اشاره به اهمیت حمایت از تولیدکنندگان افزود: برای این گروه جلسات مشاوره‌ای برگزار می‌شود تا بتوانند بهترین خدمات بیمه‌ای را متناسب با نیاز خود دریافت کنند و از مزایای طرح‌های ویژه کارکنان بهره‌مند شوند.

طرح‌های ویژه برای کودکان و بازنشستگی

به گزارش جهش اقتصاد ، وی در پایان درباره طرح‌های ویژه کودکان و بازنشستگی بیمه نوین توضیح داد: در صورت فوت بیمه‌گذار، کودک تا پایان قرارداد از پرداخت حق بیمه معاف است و حتی می‌تواند تا ۱۸ سالگی مستمری دریافت کند. همچنین طرح بازنشستگی زندگی برای افرادی طراحی شده است که می‌خواهند پس از سال‌هایی پرداخت حق بیمه، از سنی مشخص مستمری خود را دریافت کنند.

 

آخرین اخبار
ارسال دیدگاه