گردهمایی مشترک مدیران ارشد شرکت مخابرات ایران و همراه اول با محوریت همافزایی تجاری و فنی در استانها، روز چهارشنبه دوم مهرماه ۱۴۰۴ برگزارشد.
در نشست هماندیشی مدیران و پیمانکاران پروژه فیبر نوری که روز یکشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۴ برگزار شد، مهندس ملک جعفریان، مدیر مخابرات منطقه تهران با تشریح برنامههای اجرایی در حوزه توسعه شبکه دسترسی مبتنی بر فیبر نوری گفت: «برنامهریزیهای اجرایی در منطقه تهران با اخذ نظر از حوزه طراحی در ستاد و مناطق صورت میگیرد. به نحوی که ارائه خدمات متوقف نشود. هدف این است که اجرای طرحها با پیوستگی و هماهنگی کامل با نیاز مشتریان و مقتضیات موجود در هر منطقه انجام شود.»
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با تأکید بر اهمیت اجرای پروژه فیبر نوری در تهران گفت: «برگزاری چنین نشستهایی فرصتی مغتنم است تا همگرایی و همفکری بیشتری در مسیر توسعه زیرساختها ایجاد شود و انشاءالله بتوانیم این جلسات را تکرار کنیم. امروز گرد هم آمدهایم تا درباره نحوه اجرای پروژه FTTH در تهران به تبادل نظر بپردازیم.»
نشست هماندیشی مدیران و پیمانکاران پروژه توسعه فیبر نوری (FTTH) روز یکشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۴ با حضور مدیر عامل و معاونان شرکت مخابرات ایران، مخابرات منطقه تهران و پیمانکاران فعال در حوزه اجرای پروژههای مخابراتی برگزار شد.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در گفت و گو با شبکه خبر ، بر شتاب در توسعه فیبر نوری با هدف عدالت ارتباطی؛جمع آوری شبکه مسی و توسعه در مسیر اجرای برنامه هفتم تاکید کرد .
مدیرکل مخابرات، فناوری اطلاعات هوانوردی و امنیت فضای مجازی شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران گفت: در پایان سال گذشته مجموع تبادل پیامهای ایمنی پروازها، اطلاعات هوانوردی و پیامهای اضطراری و فوری در بستر شبکه AFTN کشور به بیش از ۷۸ میلیون پیام افزایش یافت.
همزمان با امضای تفاهم نامه سه حانبه شرکت مخابرات ایران، استانداری و شهرداری مشهد نشست مدیران ستادی و تعدادی از مناطق مخابراتی با حضور مهندس جعفرپور، مدیرعامل شرکت، در مشهد مقدس برگزار شد.
با هدف تأمین زیرساختهای ارتباطی کلانشهر مشهد در مسیر تبدیل به شهر هوشمند، تفاهمنامه همکاری مشترک بین شرکت مخابرات ایران، استانداری خراسان رضوی و شهرداری مشهد امضا رسید. بر اساس این تفاهمنامه، شرکت مخابرات ایران با سرمایهگذاری پنج هزار میلیارد تومانی، اجرای پروژههای کلان ارتباطی در این شهر را بر عهده خواهد گرفت.
داوود زارعیان، معاون مشتریان خانگی شرکت مخابرات ایران، با حکم محمد جعفرپور، مدیرعامل این شرکت، با حفظ سمت به عنوان سرپرست ادارهکل ارتباطات منصوب شد.
معاون سیاسی وزیر کشور امروز چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت با حضور در مرکز عملیات شبکهی شرکت مخابرات ایران در مرکز مخابرات نهری تهران ، از نزدیک در جریان آخرین اقدامات، زیرساختها و برنامههای توسعهای این شرکت قرار گرفت .