به منظور توسعه زیرساختهای ارتباطی و تحقق اهداف تحول دیجیتال در صنعت پتروشیمی، شرکت مخابرات ایران و شرکت پتروشیمی بندرامام تفاهمنامه همکاری امضا کردند.
بخشنامه جدید بازنشستگی کارکنان شرکت مخابرات ایران با امضای مدیرعامل شرکت، ابلاغ شد.