رسیدگی به بیش از ۲۰ هزار پیام شهروندی در «۱۳۷ پلاس» منطقه ۲

بیش از ۲۰ هزار پیام شهروندی با موضوعات مختلف خدمات شهری، عمرانی و ترافیکی توسط اکیپ اجرایی سامانه ۱۳۷ پلاس نواحی ۹گانه منطقه ۲ در سال جاری رسیدگی شد.

شناسه خبر: ۱۰۰۷۱
رسیدگی به بیش از ۲۰ هزار پیام شهروندی در «۱۳۷ پلاس» منطقه ۲
به گزارش جهش اقتصاد،

به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه ۲، پوریا قدرتی پور، مسئول سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی ۱۳۷ پلاس شهرداری این منطقه گفت: در راستای مأموریت‌های سامانه ۱۳۷ پلاس و به‌منظور رسیدگی به درخواست‌های شهروندان، از ابتدای سال جاری ۲۰ هزار و ۳۲۳ پیام فوریتی و خطرساز بررسی و در دستور رسیدگی قرار گرفت.

 وی افزود: از تعداد پیام ثبت شده ۲۰ هزار و ۱۷۳ مورد از پیام‌ها رسیدگی و با رضایت‌مندی شهروندان مختوم شد و تعداد ۱۵۰ مورد از آنها که عموماً با موضوعات شهرسازی و تغییر کاربری‌ها بوده به علت زمان‌بر بودن در کارتابل نواحی در دست رسیدگی است.

 قدرتی پور افزود: بیشترین درخواست‌ها مربوط نظافت معابر کوچه، آلودگی صوتی و محیطی ناشی از ساخت‌وساز، جمع‌آوری خاک و نخاله، معبر اصناف در پیاده‌رو، ساخت‌وساز غیرمجاز مسکونی، ترکیدگی لوله و آبیاری باغچه‌ها بود.

 

ارسال دیدگاه