مدیرعامل بیمه دی: بیمه هوشمند با کارکنان خلاق و با دانش، محقق می شود

مدیر عامل شرکت بیمه دی هوشمند کردن بیمه دی را یکی از پارامترهای مهم در صنعت بیمه خواند و گفت: بیمه هوشمند با وجود کارکنان خلاق و با دانش، محقق می شود.

شناسه خبر: ۸۲۶۸
مدیرعامل بیمه دی: بیمه هوشمند با کارکنان خلاق و با دانش، محقق می شود
به گزارش جهش اقتصاد،

به نقل از روابط عمومی بیمه دی ، هادی عبداللهی در مراسمی به مناسبت روز معلم با تجلیل از مدرسان باشگاه مدرسان این شرکت  بر نقش محوری آموزش در ارتقای کیفیت و مزیت رقابتی شرکت بیمه دی تأکید کرد.

وی با تبریک این روز، اظهار داشت: خوشبختانه این روز مهم به نام شخصیتی بزرگ در دانش و عمل  نام‌گذاری شده است و جایگاه معلمی نیز در تراز همین اندیشه شهید مطهری و اثرگذاری آن است.

دکتر عبداللهی با اشاره به جوان بودن بدنه نیروی انسانی در صنعت بیمه افزود: در سال ۱۴۰۰ حدود ۶۰ درصد کارکنان برتر صنعت در دهه اول خدمت خود بودند که این موضوع نشان‌دهنده نیاز شدید به یادگیری مستمر و به‌روزرسانی دانش و مهارت‌هاست.

وی ادامه داد: صنعت بیمه، صنعتی سیال با ارتباطات گسترده درون‌سازمانی و با مشتریان است و همین مسئله اهمیت به‌روزرسانی دانش در میان کارکنان، به‌ویژه در شبکه فروش را دوچندان می‌کند.

*باشگاه مدرسان؛ بستری برای انتقال تجربه و دانش*

مدیرعامل بیمه دی تأکید کرد: آموزش در شرکت بیمه دی یک هزینه نیست، بلکه سرمایه‌گذاری است و باید با برنامه‌ریزی مناسب به ارتقای دانش و توانمندی همکاران بپردازیم.

وی با اشاره به فعالیت باشگاه مدرسان بیمه دی که متشکل از ۱۲۰ نفر از همکاران از جمله ۱۵ نماینده شرکت است، گفت: این ظرفیت ارزشمند می‌تواند نقش مهمی در پیاده‌سازی آموزش‌های تخصصی و اثربخش ایفا کند.

دکتر عبداللهی همچنین یادآور شد: بیمه دی شرکتی دانش‌پایه است و باید تلاش کنیم در تمامی بخش‌ها اعم از بیمه‌گری و سرمایه‌گذاری، بر پایه دانش و تجربه حرکت کنیم.

وی گفت: به‌کارگیری فناوری‌های نوین آموزشی و علمی می‌تواند ما را در این مسیر یاری کند تا همکاران بیمه دی در صنعت به عنوان نیروهایی شاخص شناخته شوند.

*راه‌اندازی سامانه مدیریت دانش تا پایان خرداد*

در ادامه این مراسم، بهادر کاظمی، معاون منابع انسانی و پشتیبانی بیمه دی نیز ضمن تبریک روز معلم به مدرسان داخلی شرکت گفت: آموزش و بازآموزی جزو ضروریات هر سازمانی است که می‌خواهد پویایی خود را حفظ کند.

وی گفت: ما در بیمه دی از نیروهای متخصص و با تجربه برای آموزش کارکنان جدید بهره می‌گیریم و باشگاه مدرسان نقشی محوری در مدیریت دانش سازمان دارد.

کاظمی همچنین از راه‌اندازی قریب‌الوقوع سامانه مدیریت دانش شرکت تا پایان خردادماه خبر داد و گفت: این سامانه کمک خواهد کرد تا تجربه‌ها و دانش انباشته همکاران حفظ شده و در صورت جابه‌جایی نیروها، تداوم دانش در شرکت تضمین شود.

این مراسم به همت مدیریت یادگیری و توسعه استعداد بیمه دی و با هدف تجلیل از مدرسان داخلی شرکت برگزار شد.

در پایان این مراسم از اساتید باشگاه مدرسان بیمه دی تجلیل به عمل آمد.

 

ارسال دیدگاه