وبینار استفاده از CRM برای بهبود تجربه مشتری و وفاداری توسط کمیسیون مدیریت ارتباط با مشتری سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران و با تلاش و همت معتبرترین کارشناسان این حوزه برگزار میشود.
موضوع وبینار استفاده از CRM برای بهبود تجربه مشتری و وفاداری مشتریان است که به تشریح راهکارهای کلیدی استفاده از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری برای ایجاد ارزش در چرخه تجربه مشتری می پردازد. این وبینار در تاریخ 13 اسفند از ساعت 19:30 الی 21 برگزار میشود.
در این وبینار ضمن معرفی مثال هایی عملیاتی و ملموس از تجارب موفق کسب و کارها در زمینه استفاده درست از CRM به ویژه برای بهبود تجربه مشتریان، چالش های بهره گیری از استقرار CRM ارائه خواهد شد. وبینار تخصصی استفاده از CRM برای بهبود تجربه مشتری و وفاداری فرصتی استثنایی برای مدیران، کارآفرینان و متخصصان کسبوکارها است تا با اصول و تکنیکهای حرفهای، تجربهای متفاوت برای رضایتمندی مشتریان و توسعه بازار خلق کنند.
چگونه CRM را به موتور رشد کسب و کار خود در جهت بهبود تجربه و وفادارسازی مشتریان تبدیل کنیم؟
راهکارهای کلیدی استفاده از CRM برای بهبود تجربه مشتری
مدیریت هوشمند ارتباط با مشتری و بهبود تجربه آن به کمک ابزارهای وفاداری
از داده تا درآمد؛ مثال هایی از نقش CRM در افزایش فروش و وفاداری مشتریان
چالش ها و مانع پیاده سازی CRM در کسب و کارها
نگاهی به گرایش های آینده CRMکه تجربه مشتری را متحول میکند.
لینک ثبت نام در وبینار استفاده از CRM برای بهبود تجربه مشتری و وفاداری