علی جباری در نشست هم اندیشی با مدیران کل، روسا و اعضای انجمن صنفی نمایندگان استان‌های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی :

رسالت بیمه ایران، آرامش خاطر مردم و ارتقاء رضایتمندی ذینفعان است

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی بیمه ایران گفت: مأموریت و رسالت بیمه ایران پس از اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی سنگین‌تر شده و تأمین آرامش، امنیت و ارتقای رضایتمندی مردم و ذینفعان در رأس سیاست‌های راهبردی شرکت قرار دارد.

شناسه خبر: ۶۶۸۳
رسالت بیمه ایران، آرامش خاطر مردم و ارتقاء رضایتمندی ذینفعان است
به گزارش جهش اقتصاد،

به گزارش روابط عمومی بیمه ایران ، علی جباری در نشست هم‌اندیشی با مدیران، رؤسا و نمایندگان استان‌های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی  ضمن بیان این مطلب افزود: با تدوین چشم‌اندازهای جدید و چرخش‌های استراتژیک، در کنار انسجام و هماهنگی ارکان شرکت، بیمه ایران به دنبال اعتلای نقش و جایگاه خود در نظام بیمه‌ای کشور است.

وی  اهداف مهم سفر یک‌روزه به مشهد را علاوه بر زیارت بارگاه حضرت رضا(ع)، دیدار با نمایندگان و همکاران منطقه خراسان، بررسی ظرفیت‌های حرفه‌ای و بیمه‌ای و ارائه توضیحاتی درباره رویکردها و اولویت‌های شرکت برشمرد و ابراز امیدواری کرد با انگیزه موجود در میان نیروی انسانی و نمایندگان، جایگاه این شرکت در منطقه بیش‌ازپیش ارتقاء یابد.

علی جباری ضمن تأکید بر توانمندسازی شبکه فروش و نمایندگی‌ها گفت: برای بازگشت به دوران باشکوه و بازیابی سهم بازار، به نمایندگان و منابع انسانی متخصص و باتجربه نیاز داریم و توجه به رفاه و معیشت همکاران از جمله چشم‌اندازهای مهم در سند راهبردی شرکت است.

وی سه خط مشی “بازیابی سهم بازار، ارائه خدمات و پرداخت خسارت باکیفیت و سود متعارف” را به‌عنوان سه ضلع مثلث خط مشی‌های تحول‌آفرین بیمه ایران معرفی کرد و اظهار داشت: رسیدن به این اهداف نیازمند برنامه‌ریزی و هم‌افزایی همه‌جانبه است.

رئیس هیئت مدیره بیمه ایران با اشاره به برنامه‌ریزی برای دستیابی به سهم 25 درصدی بازار بیمه کشور تا سال 1404، مشتری‌مداری را عامل کلیدی در کسب وفاداری بیمه‌گزاران دانست و افزود: وفادارکردن مشتریان نیازمند باور و اعتقاد راسخ همه اجزا و ارکان شرکت است.

علی جباری بر ضرورت استفاده از فناوری‌های نوین، مکانیزم‌های هوش مصنوعی و به‌روزرسانی روش‌های بازاریابی و عملیات بیمه‌گری تأکید کرد و گفت: با تلاش همکاران حوزه فناوری اطلاعات، بیمه ایران می‌تواند گامی پیشرو در پیاده‌سازی این تکنولوژی‌ها بردارد.

مدیرعامل بیمه ایران در تبیین نقش سرمایه انسانی در پیشبرد اهداف شرکت اظهار داشت: سه مولفه تخصص، تعهد و انگیزه از مهمترین مشخصه‌های سرمایه انسانی در مسیر تحقق اهداف متعالی و همچنین افزایش اعتبار شرکت در حوزه کسب و کار بیمه ای است و مطمئنا این ویژگی ها بر اعتبار و برند شرکت در فضای حرفه‌ای و دستیابی به جایگاه واقعی شرکت در بازار ثمربخش خواهد بود .

جباری با تاکید بر اینکه چشم انداز های ترسیمی شرکت باید تبدیل به فرهنگ سازمانی شود گفت : از همه مدیران و مسئولان شرکت در سطوح مختلف انتظار می رود در تبیین و توجیه چشم اندازها و اولویت‌های بنیادین شرکت و باورسازی آن در همکاران و نمایندگان تلاش مضاعفی داشته و با همکاری و هم افزایی، رویکردهای نوین را به فرهنگ سازمانی شاخص در شرکت تبدیل نمایند .

گفتنی است در ابتدای جلسه، علیرضا خانی مدیرکل بیمه ایران در خراسان رضوی گزارشی درخصوص عملکرد و برنامه‌های اجرایی استان ارائه کرد. همچنین مدیران کل استان‌های خراسان شمالی و جنوبی و رؤسای انجمن صنفی نمایندگان، ضمن تشریح عملکرد و برنامه‌های خود، از حمایت‌ها و رویکردهای نوین شرکت تقدیر کردند. در پایان، دکتر جباری در بازدید از برخی شعب ، با همکاران و کارشناسان گفتگو و ضمن بررسی فرایندهای فعالیت، بر ارتقای سطح خدمات‌رسانی تأکید کرد.

خانم یزدان دوست _ بیمه ایران, [26/12/1403 08:16 ق.ظ]

مدیرعامل بیمه ایران در دیدار با رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی مطرح کرد؛

صنعت بیمه، رکن اساسی توسعه اقتصادی و اجتماعی کشور

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی بیمه ایران با تبیین نقش صنعت بیمه در اقتصاد کشور گفت : مولفه بیمه بعنوان یکی از ضرورت‌های مهم، آثار ملموس و قابل توجهی در توسعه پایدار بویژه در ابعاد اقتصادی جوامع دارد .

به گزارش روابط عمومی بیمه ایران، علی جباری در دیدار با رئیس کل دادگستری خراسان رضوی ضمن بیان این مطلب گفت:  اثر بخشی و کارکرد بیمه در اقتصاد ملی در مقوله مدیریت ریسک و آثار ناشی از آن و تامین منابع مالی برای رونق سرمایه گذاریها و همچنین تامین آرامش و رفاه مردم  نسبت به سایر حوزه های تخصصی و مالی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی با تحلیلی بر عملکرد 11 ماهه شرکت ، نقش بیمه ایران را در خدمات رسانی شایسته به مردم ، بیمه گزاران و مشتریان، قابل توجه دانست و خاطر نشان کرد : این عملکرد در بخش جبران خسارات ناشی از حوادث رانندگی به شکلی شاخص محسوس  و قابل توجه است.

مدیرعامل بیمه ایران در ادامه افزود : یکی از راهبردهای محوری شرکت، ارتقاء میزان رضایت مندی خدمات گیرندگان ، بیمه گزاران و آحاد مردم از بیمه ایران در تمامی ابعاد می باشد که این رویکرد بخشی از رضایت مندی مردم از حاکمیت را نیز تامین و ارتقاء می بخشد

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بیمه ایران در پایان ابراز امیدواری کرد: با توجه به حجم و میزان حوادث رانندگی و از سویی افزایش میزان دیات در سال جدید با هم افزایی و همکاری های بیشتر ، اقدامات پیشگیرانه در کنترل و کاهش حوادث ترافیکی در صدر برنامه ها و اولویت های کاری قرار گیرد.

رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی نیز در این نشست ضمن قدردانی از اقدامات و برنامه های بیمه ایران در رسیدگی و جبران خسارات گفت : صنعت بیمه یکی از ابزارهای تاثیرگذار در امنیت اقتصادی کشور و همچنین تامین کننده امنیت جانی و مالی مردم است .

حجت الاسلام و المسلمین زرندی در ادامه افزود:  مردم با بیمه، آسودگی خاطر و احساس آرامش و امنیت می کنند و مطمئنا با ارائه خدمات بهتر ، گسترده تر و سریعتر ، این احساس آرامش و امنیت بیشتر و با کیفیت تر می شود .

وی برنامه ها و اقدامات پیشگیرانه به منظور جلوگیری و کاهش حوادث را ضروری برشمرد و تاکید نمود:  هزینه کردن در این بخش و با هدف پیشگیری از بروز حوادث می تواند میزان هزینه های خسارت را به مراتب کاهش دهد ضمن اینکه اقدامات بازدارنده و مجازات سخت هم برای مواردی که جان و مال مردم را تهدید می نمایند باید به شکل موثری وجود داشته باشد تا در کنار برنامه های پیشگیرانه مدیریت بهینه و بهتری برای حوادث رانندگی و کاهش آثار آن به عمل آید .

 

ارسال دیدگاه