دکتر شیری مدیر عامل پست بانک ایران در جلسه شورای اداری مدیریت شعب پست بانک استان خوزستان گفت: طرح مباحثی مانند؛ بازاریابی هرمی، تحول اقتصاد دیجیتال و هوش مصنوعی از سوی روسای شعب و مسئولین باجههای بانکی در جلسات راه حلیابی جمعی، نشان از توانمندی و تسلط همکاران به موضوعات روز جهان تکنولوژی دارد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران ، بهزاد شیری مدیر عامل بانک ایران عصر روز پنج شنبه ۲۲ آذر سال جاری، در جلسه شورای اداری مدیریت شعب استان خوزستان با اشاره به اینکه در سالهای اخیر برخی تحولات بنیادین با همکاری مجموعه واحدها و سیاست و برنامهریزی بانک محقق شده است، گفت: این تحولات موجب ارتقا جایگاه بانک در بین رقبا شده و نقش موثری در معرفی بیشتر برند بانک داشته و در حقیقت ماهیت اصلی بانک در ابعاد مختلف تغییر کرده است.
دکتر شیری تصریح کرد: ایجاد رقابت در شاخصهای مختلف بانکی بین استانها از سوی کارکنان و مسئولین باجهها نشان از دگرگونی و تحول سراسری و استانی دارد و نیل به جایگاه متوازن بانک در بین سایر رقبا موجب جلب اعتماد و صدور مجوز قانونی برای تدارک امکانات، تجهیزات و خرید ساختمانهای اداری برای استانها شد.
وی افزود: همه این تحولات به همت بلند تک تک همکاران اتفاق افتاده است.
مدیرعامل بانک با اشاره به اینکه استان خوزستان ظرفیت بسیار بالایی در ابعاد مختلف دارد و باید با شناسایی ظرفیتها خدمات بانک نیز توسعه پیدا کند، اظهار کرد: خوشبختانه وضعیت عملکردی استان دارای رشد بوده ولی همچنان جای توسعه دارد.
شیری با تاکید بر اینکه رسالت و ماهیت پست بانک، بانکداری شرکتی است و باید با برنامهریزی از این ظرفیت نیز استفاده شود، گفت: باید با همفکری و نشستهای مشترک با باجههای بانکی روستایی مشتریان خرد و اعتباری را اقناع کنیم و جایگاه بانک را اعتلا ببخشیم و برای رسیدن به جایگاه بالاتر نباید از وضعیت موجود راضی باشیم و اعتقاد داریم سرلوحه همه شدنیها، اتحاد و انسجام همه همکاران است و باید با همکاری سازمان را به جلو هدایت کنیم و شعار امسال بانک که نیروی انسانی محور تحول سازمانی است همواره مورد توجه مدیران ارشد برای رفاه پرسنل بوده و وضعیت امسال باید بهتر از سال گذشته باشد.