همزمان با گرامیداشت روز تکریم بازنشستگان، آیین بزرگداشت و تجلیل از بازنشستگان استان کردستان با حضور آرش لهونی استاندار کردستان، مدیران صندوق بازنشستگی کشوری و مسئولان بیمه دی در سنندج برگزار شد.
استاندار کردستان در این مراسم با تقدیر از سالها تلاش و خدمت صادقانه بازنشستگان، آنان را سرمایههای ارزشمند اجتماعی و گنجینههای تجربه و دانایی کشور دانست و بر ضرورت توجه به مطالبات و ارتقای کیفیت خدمات ارائهشده به این عزیزان تأکید کرد.
رضایی، رئیس شعبه بیمه دی استان کردستان نیز با اشاره به رسالت این شرکت در ارائه خدمات مطلوب به بازنشستگان، اظهار داشت: بیمه دی همواره تلاش کرده است با توسعه خدمات درمانی، تسریع در رسیدگی به اسناد و ارتقای کیفیت پاسخگویی، رضایت بیمهشدگان و بازنشستگان را افزایش دهد.
در ادامه مراسم، مسئولان حاضر ضمن گفتوگو با بازنشستگان و بررسی مسائل و دغدغههای آنان، بر تداوم همکاری و تعامل میان بیمه دی، صندوق بازنشستگی کشوری و دستگاههای اجرایی استان در راستای بهبود سطح خدمترسانی تأکید کردند.
این مراسم با تجلیل از جمعی از بازنشستگان و پیشکسوتان استان و قدردانی از خدمات ارزشمند آنان به پایان رسید.
اطلاع رسانی شرکت بیمهدی