سرپرست بیمه ایران اعلام کرد:

روزانه ۱۳۰ میلیارد تومان خسارت به مردم پرداخت می کنیم

در حاشیه مراسم اهداء لوح برند محبوب به شرکت سهامی بیمه ایران سید محمد ناصر مبرقعی سرپرست بیمه ایران در مصاحبه با خبرنگاران محبوبیت بیمه ایران را ناشی از اصالت این شرکت و وفاداری کارکنان و نمایندگان آن دانست و گفت: بیمه ایران اخیراً توانسته در سایه لطف خدا و محبت مردم به این شرکت و همدلی همه مدیران در کلیه سطوح و کارکنان و نمایندگانش، از نهاد ناظر صنعت بیمه رتبه توانگری خود را در عالی ترین سطح دریافت نماید و این در حالی است که روزانه بالغ بر ۱۳۰۰ میلیارد ریال خسارتهای جزء را در ۲۰۲ شعبه به مردم پرداخت نموده است.

شناسه خبر: ۲۱۴۸
روزانه ۱۳۰ میلیارد تومان خسارت به مردم پرداخت می کنیم
به گزارش جهش اقتصاد،

مبرقعی با اشاره به اینکه از ابتدای سال ۱۴۰۳ تا پایان شهریور ۷/۲۰۰/۰۰۰ فقره پرونده خسارت در بیمه ایران تشکیل شده است تصریح کرد: بیمه ایران در شاخص میزان نگهداری در هر ریسک که یکی از مهم ترین مؤلفه های توانمندی یک شرکت بیمه تلقی می گردد توانسته با رشد بالغ بر ۱۳۸ درصدی نسبت به سال قبل مجوز پذیرش و نگهداری ریسک تا میزان ۱۱۲۲۰۰ میلیارد ریال در هر ریسک را اخذ نماید.

وی افزود: اینکه طبق آمار ۶ ماهه اول سال ما توانسته ایم بالغ بر ۱۴/۰۰۰/۰۰۰ بیمه نامه صادر نمائیم و در شاخص تعداد بیمه نامه سهم حدود ۳۶ درصدی را کسب کنیم نشان می دهد که محبوبیت بیمه ایران در نگرشی است که آحاد مردم در قالب بیمه نامه های خرد نسبت به التزام بیمه ایران به پاسخگوئی و ایفاء تعهدات خود دارد، البته رویکردهای جدیدی مانند حرکت به سوی پرتفوی زندگی مدار و ارائه طرح جدید بیمه عمر سپاس ۲ با قابلیت های متمایز و توجه به خدمات پس از فروش و آموزشهای مهارت محور به ویژه آموزش مهارتهای اجتماعی میان فردی برای تعمیم فرهنگ و رفتارهای متکی بر اقناع گری و التیام بخشی به حادثه دیدگان، در برنامه های معاونت فنی و بیمه های زندگی و مدیریت آموزش بیمه ایران قرار گرفته است.

سرپرست بیمه ایران با یادآوری رسالت ایجاد آرامش در شرکت متبوع، ادامه داد: امیدواریم تحول در شیوه کنترل گری و نظارت پویا و هوشمند و مشفقانه منجر به تغییرات عملکردی و تعالی در رفتار کارکنان و نمایندگان عزیز و پرتلاشمان برای اعطای آرامشی بیشتر به مردم عزیزمان شود.

گفتنی است شرکت سهامی بیمه ایران که بزرگترین شرکت بیمه گر در کشور می باشد، در یازدهمین جشنواره برند محبوب مصرف کنندگان که در مرکز همایشهای بین المللی صداوسیما برگزار شد توانست تندیس زرین برند محبوب ایرانی سال ۱۴۰۳ را در گروه بیمه ثالث و بدنه خودرو کسب نماید.

 

ارسال دیدگاه