کارگاه تراشکاری پتروشیمی پردیس، یکی از ارکان اصلی پایداری تولید و نماد تکیه بر توان فنی داخلی است؛ جایی که دانش، تجربه و دقت مهندسی در کنار یکدیگر قرار میگیرند تا قطعات حیاتی تجهیزات ساخته، بازسازی و دوباره به چرخه تولید بازگردند. در این واحد، هر قطعه احیاشده گامی در مسیر حفظ تداوم تولید و افزایش تابآوری مجتمع است.
در لبیک به پیام و توصیه مقام معظم رهبری مبنی بر کاشت درختان مثمر به نیت شهدای والامقام جنگ تحمیلی اخیر، شرکت پتروشیمی پردیس با اجرای پروژه کاشت ۴۰ اصله درخت مثمر در بلوار دماوند عسلویه، گامی ارزشمند در مسیر توسعه پایدار، حفاظت از محیطزیست و پاسداشت فرهنگ ایثار و شهادت برداشت.
شرکت پتروشیمی پردیس در راستای ایفای مسئولیتهای اجتماعی و تبیین معارف ولایی، همزمان با دهه امامت و ولایت، با برپایی موکب حضرت سیدالشهدا (ع) در پارک مروارید عسلویه، میزبان شهروندان و تلاشگران صنعت پتروشیمی است؛ این برنامه روز چهارشنبه با برگزاری آیین پایانی «میثاق امت با ولایت» به ایستگاه پایانی میرسد.
شرکت پتروشیمی پردیس در راستای ایفای مسئولیتهای اجتماعی و تبیین معارف ولایی، همزمان با دهه امامت و ولایت، با برپایی موکب حضرت سیدالشهدا (ع) در پارک مروارید عسلویه، میزبان شهروندان و تلاشگران صنعت پتروشیمی است؛ این برنامه روز چهارشنبه با برگزاری آیین پایانی «میثاق امت با ولایت» به ایستگاه پایانی میرسد.
آیین گرامیداشت هفته کارگر و تجلیل از کارگران نمونه پتروشیمی پردیس با حضور مدیرعامل، مدیران ارشد و مدیر کار و اشتغال سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس برگزار شد. در این مراسم با تأکید بر نگاه انسانمحور به سرمایههای سازمانی، بر تداوم برنامههای حمایتی و ارتقای سطح معیشت تلاشگران این مجموعه در راستای تحقق اهداف تولیدی تأکید شد.
مدیرعامل شرکت پتروشیمی پردیس با حضور در شهرهای جم و سیراف، با خانوادههای سه تن از شهدای والامقام جنگ رمضان دیدار و گفتوگو کرد.
عبدالرحیم قنبریان، مدیرعامل پتروشیمی پردیس، با حضور در بخشهای مختلف مجتمع، در فضایی صمیمی، با کارکنان این مجموعه دیدار و آغاز سال ۱۴۰۵ را به آنان تبریک گفت.
مجمع عمومی فوقالعاده صاحبان سهام شرکت پتروشیمی پردیس با حضور ۸۲.۶ درصدی سهامداران برگزار شد و در جریان آن، افزایش سرمایه شرکت از محل سود انباشته به تصویب رسید.
به مناسبت روز درختکاری، آیین غرس نهال در قالب پویش ملی «سرو ایران» با حضور مدیرعامل و جمعی از مدیران شرکت در مجتمع پتروشیمی پردیس برگزار شد.
نشست کمیته سلامت شرکتهای پتروشیمی منطقه پارس با هدف همافزایی، ارتقای سطح سلامت شغلی و تقویت هماهنگی میان شرکتهای مستقر در منطقه، به میزبانی شرکت پتروشیمی پردیس در عسلویه برگزار شد و بر استمرار همکاریهای مشترک برای ارتقای شاخصهای بهداشت و درمان تأکید کرد.