شهردار منطقه۱۲ در برنامه ارتباط مردمی سامانه سامد گفت : ارتباط مستقیم با شهروندان موجب کاهش فاصله مردم با مدیران شهری شده که ضمن اشراف به درخواست ها، انتظارات، انتقادات و پیشنهادات مردمی، در راستای ارتقای کیفیت موثر محیط زیست شهری ساکنان فهیم و اصیل منطقه ۱۲ گام موثری نیز برداشته خواهد شد.
به گزارش روابطعمومی شهرداری منطقه۱۲، وحیدرضا انارکی محمدی حاشیه برنامه ارتباط در مردمی سامانه سامد (۱۱۱) که با حضور جمعی از معاونان و مدیران درمحل اداره کل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری تهران برگزار شد، گفت: در برنامه ارتباط مردمی امروز ، درخواست ها و پیشنهادات شهروندان که بیشتر حول محور خدمات شهری و فنی و عمران بود در دستور کار حوزه های ذیربط قرار گرفت.
وی افزود: در این برنامه همچنین شهروندان ضمن بیان انتقاداتی در حوزه شهری، از اجرای اقدامات خوبی مانند آسفالت مکانیزه ، تبدیل نهر به کانیو و..نیز از مدیریت شهری قدردانی کردند.
وحید رضا انارکی محمدی با بیان اینکه روزهای دوشنبه هر هفته پاسخگوی شهروندان در جلسه ملاقات مردمی هستیم، تصریح کرد: در همه مساجد حضور پیدا کردیم و در جریان دغدغه های شهروندان قرار گرفتیم و در حال حاضر نیز این جلسات در مساجد شاخص و محوری ادامه دارد.
سامانه ۱۱۱ به عنوان پل ارتباطی مردم و دولت، میزبان وحیدرضاانارکی محمدی شهردار منطقه۱۲ و جمعی از معاونان و مدیران ارشد این منطقه بود.