مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران:

از کارگران تا پرسنل؛ تمامی تلاش سازمان مدیریت میادین خدمت به شهروندان است

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران تاکید کرد: تمامی تلاش‌های سازمان مدیریت میادین تره‌بار از کارگران زحمت‌کش تا پرسنل تنها خدمت به شهروندان است.

شناسه خبر: ۸۱۹۲
از کارگران تا پرسنل؛ تمامی تلاش سازمان مدیریت میادین خدمت به شهروندان است
به گزارش جهش اقتصاد،

به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران؛ مهدی بختیاری‌زاده در مراسم تقدیر از کارگران نمونه سازمان گفت: تمامی تلاش‌های سازمان مدیریت میادین تره‌بار از کارگران زحمت‌کش تا پرسنل تنها خدمت به شهروندان است.

وی با بیان اینکه روز کارگر را به تمامی کارگران نمونه و بزرگوار سازمان مدیریت میادین تبریک عرض می‌کنم؛ افزود: سازمان مدیریت میادین یک خانواده 8 هزار نفری است و از پرسنل سازمان گرفته تا بهره‌برداران، نگهبانان و نیروهای خدماتی همه تلاش می‌کنند تا هدف سازمان را که همان خدمت به شهروندان است؛ محقق شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران ادامه داد: بین هر کدام از ما در سازمان میادین فرقی نیست و تنها تقسیم وظایفی در این مجموعه انجام شده است.

وی بیان کرد: تمام کارکنان و پرسنل سازمان در کنار هم قطعات پازلی را تشکیل می‌دهند که هر چه کاملتر می‌شود، تصویر خدمت به مردم، جامعه‌ای بهتر، با آرامش بیشتر است که مبنای آن خدمت به مردم است.

مهدی بختیاری‌زاده یادآور شد:  تمامی این کارها ارزشمند است و مصداق عمل صالحی است که خداوند در قرآن به آن اشاره می‌کند.  

وی تاکید کرد: از صمیم قلب به شما خدا قوت می‌گویم، دست تک تک شما را می‌بوسم و امیدوارم با رافت اسلامی به اهدافی که دارید؛ برسید. انتهای پیام/

 

ارسال دیدگاه