مدیرعامل بیمه ایران از تحولات اساسی در فرآیندهای این شرکت خبر داد و گفت: تمرکز سال ۱۴۰۴ بر ارائه خدمات سریعتر و باکیفیتتر به مشتریان از طریق دیجیتالسازی و اصلاح ساختارهاست. وی همچنین از رونمایی سامانههای نوین فناوری در آینده نزدیک خبر داد.
دکتر علی جباری، مدیرعامل بیمه ایران در حاشیه نمایشگاه صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه) تأکید کرد: چشمانداز اصلی ما در سال ۱۴۰۴، ارائه خدمات بینظیر به مردم و فعالکردن کسبوکارهای بیمهای به صورت حرفهای است.
وی افزود: هرجا نیاز به اصلاح فرآیندها باشد، اقدام خواهیم کرد تا کیفیت و سرعت خدمات در صدور و پرداخت خسارت افزایش یابد.
تعامل با ذینفعان و دیجیتالسازی فرآیندها
دکتر جباری در ادامه از برنامههای بیمه ایران برای تعامل گسترده با ذینفعان در سراسر کشور خبر داد و گفت: ما میخواهیم ارتباط مؤثری با تمام بخشهای مرتبط برقرار کنیم.
مدیرعامل بیمه ایران در حوزه دیجیتالسازی نیز مدیرعامل بیمه ایران اعلام کرد: این شرکت با سابقه ۹۰ ساله، همواره پیشتاز در نوآوری بوده و بهزودی از سامانههای جدید فناورانه رونمایی خواهد کرد.
طرحهای جدید بیمه ایران با محوریت سرعت و کیفیت
وی با اشاره به طرحهای جدید این شرکت گفت: هدف نهایی، ایجاد مزیت رقابتی و ارائه خدمات متمایز به مردم و بنگاههای اقتصادی است.
بیمه ایران در سال جاری، تمرکز خود را بر بهبود فرآیندها، افزایش سرعت و ارتقای کیفیت خدمات قرار داده تا جایگاه خود را به عنوان یکی از پیشگامان صنعت بیمه تثبیت کند.