دکتر هادی عبداللهی در گفت و گو با جهش اقتصاد مطرح کرد ؛

تحول دیجیتال و مسئولیت اجتماعی دو بال حرکت رو به جلوی بیمه دی/ ایثارگران؛ اولویت بیمه دی در مسئولیت اجتماعی

مدیرعامل بیمه دی از تمرکز این شرکت بر تحول دیجیتال، توسعه خدمات بیمه‌ای از طریق اپلیکیشن «دی دار» و ایفای نقش مؤثر در حوزه مسئولیت اجتماعی به‌ویژه در خدمت‌رسانی به جامعه ایثارگران سخن گفت.

شناسه خبر: ۹۶۴۹
تحول دیجیتال و مسئولیت اجتماعی دو بال حرکت رو به جلوی بیمه دی/ ایثارگران؛ اولویت بیمه دی در مسئولیت اجتماعی
به گزارش جهش اقتصاد،

دکتر هادی عبداللهی مدیرعامل بیمه دی در حاشیه نمایشگاه صنعت مالی کشور با تأکید بر لزوم دیجیتالی‌شدن صنعت بیمه گفت:تحول دیجیتال نه‌تنها یک انتخاب بلکه ضرورتی اجتناب‌ناپذیر برای بقای صنعت بیمه است. ما از ابتدا آن را محور اصلی فعالیت‌های بیمه دی قرار دادیم.

وی در ادامه  به ارتقای اپلیکیشن  « دی دار »  به یک سوپر اپلیکیشن اشاره کرد و گفت : این سامانه تمامی فرآیندهای بیمه‌گری، از ارزیابی ریسک تا پرداخت خسارت را دیجیتالی کرده است.

ارزیابی خسارت دیجیتالی از خودرو تا دارو

مدیرعامل بیمه دی افزود: ارزیابی خسارت در بخش‌هایی مانند تصویربرداری، دارو و خودروهای شخص ثالث به‌طور کامل دیجیتالی شده است.به گفته وی، دسترسی به خدمات بیمه‌ای و بانکی از طریق اپلیکیشن   « دی دار »  آسان شده و تعداد کاربران آن از ۷۲۰ هزار نفر فراتر رفته است؛ آماری که به گفته عبداللهی می‌تواند به‌عنوان یک رکورد در صنعت بیمه تلقی شود.

جشنواره عید تا عید با جوایز ویژه

دکتر عبداللهی در ادامه از برگزاری جشنواره «عید قربان تا عید غدیر» خبر داد که کاربران با عضویت در اپلیکیشن و خرید یک بیمه‌نامه، امکان شرکت در قرعه‌کشی را خواهند داشت. این جشنواره قرار است با همکاری صدا و سیما در سطح ملی اجرا شود.

اشتغال‌زایی برای ایثارگران و بازنشستگان

به گفته مدیرعامل بیمه دی، اپلیکیشن   « دی دار »  بستری برای توسعه بازار و اشتغال‌زایی نیز فراهم کرده است. ما در تلاشیم از طریق این سامانه، امکان فعالیت نمایندگان مطابق با آیین‌نامه بیمه مرکزی را فراهم کنیم، به‌ویژه برای بازنشستگان و جامعه ایثارگری که بتوانند از این فرصت‌ها بهره‌مند شوند.

ایثارگران؛ اولویت بیمه دی در مسئولیت اجتماعی

دکتر عبداللهی  در گفت و گو با جهش اقتصاد با اشاره به رویکرد اجتماعی شرکت گفت: ارائه خدمات درمان تکمیلی به جامعه ایثارگری، یکی از شاخص‌ترین نمونه‌های مسئولیت اجتماعی است که بیمه دی به‌خوبی در حال انجام آن است. این قشر از ارزشمندترین افراد جامعه هستند و وظیفه ماست که خدمات در شأن آنان ارائه کنیم.

محصولات جدید در راه‌اند

وی در پایان از عرضه محصولات جدید بیمه‌ای در آینده نزدیک خبر داد و افزود: پس از نهایی‌شدن ارزیابی‌ها، محصولات جدید با هدف ارتقاء تجربه بیمه‌گذاران و گسترش فرهنگ بیمه، به بازار عرضه خواهند شد. هدف نهایی ما تسهیل فرآیند بیمه‌گری و افزایش رضایت عمومی است.

 

آخرین اخبار
ارسال دیدگاه