مدیرعامل شرکت بیمه کوثر، در یازدهمین همایش مدیریت ریسک و بیمه تأکید کرد که مشتریان قبل از خرید بیمه، به شخصیت و رفتار حرفهای نمایندگان توجه میکنند و حفظ جایگاه و احترام نمایندگان امری ضروری است.
در یازدهمین همایش مدیریت ریسک و بیمه، دکتر ابوالفضل آقادادی، مدیرعامل شرکت بیمه کوثر، در سخنرانی خود به اهمیت فروش خدمات بیمه اشاره کرد و بیان داشت که مشتری قبل از خرید بیمه به شخصیت، رفتار و اخلاق حرفهای فروشنده توجه میکند.
او تأکید کرد : نمایندگان بیمه باید جایگاه و احترام خود را حفظ کنند و بهعنوان مدیران بازاریابی، ریسک، فروش و ارتباط با مشتری عمل نمایند.
دکتر آقادادی همچنین به وجود بیش از ۵۰۰ نفر از صنعت بیمه و دانشگاه و بیش از ۱۰۰۰ نفر آنلاین در این همایش اشاره کرد و گفت : صنعت بیمه یک صنعت مردمی است و وظیفه نمایندگان این است که با صداقت و اعتماد به مشتریان خدمات ارائه دهند.
نکته کلیدی در صحبتهای مدیر عامل شرکت بیمه کوثر این بود که صنعت بیمه بر اساس اعتماد ساخته شده است و همه اعضای این صنعت باید به قولها و تعهدات خود پایبند باشند تا بتوانند خدمات بهتری به هموطنان خود ارائه دهند.