فرحی در دیدار رؤسای شعب منطقه چهار تهران:

جذب مشتریان با تکریم و تقویت تعامل، اولویت اصلی بانک سپه است

رئیس هیأت‌مدیره بانک سپه در نشست مشترک با مدیران و رؤسای شعب منطقه چهار تهران، بر اهمیت نقش مناطق به‌ ویژه استان تهران در بهبود شاخص‌های کلان عملکردی بانک تأکید کرد.

شناسه خبر: ۱۲۶۵۴
جذب مشتریان با تکریم و تقویت تعامل، اولویت اصلی بانک سپه است
به گزارش جهش اقتصاد،

 به نقل از  روابط عمومی  بانک سپه،  خسرو فرحی در این نشست اظهار داشت: تهران به‌ عنوان قلب شبکه بانکی کشور، جایگاه ویژه‌ای در تحقق اهداف کلان بانک دارد و هم افزایی همکاری واحدهای صف و ستاد می‌تواند زمینه ارائه خدمات مطلوب‌تر به مشتریان را فراهم کند.

 وی با اشاره به تجربه موفق بانک سپه در تعامل با مشتریان کلان و بزرگ، افزود: طی سال‌های گذشته با خدمت‌رسانی شایسته به مشتریان کلان، توانسته‌ایم آنان را به مشتریان وفادار بانک سپه تبدیل کنیم. این تعامل دوسویه باید با برنامه ریزی هدفمند همچنان حفظ و تقویت شود.

  فرحی تأکید کرد: در شرایط کنونی، یکی از اولویت‌های مهم مناطق، تکریم ارباب‌رجوع و بازگرداندن سپرده‌گذاران کوچک به چرخه تعامل با بانک است. در کنار آن باید با جذب منابع خرد، توان بانک در تأمین مالی و ارائه خدمات گسترده‌تر افزایش یابد.

 براساس این گزارش، در ادامه این نشست، دو تن از رؤسای شعب به نمایندگی از ۱۰۰ شعبه منطقه چهار تهران، مشکلات و پیشنهادهای خود را مطرح کردند. مدیران ستادی حاضر نیز متناسب با حوزه‌های تخصصی خود پاسخ‌گوی این مسائل بودند و بسیاری از موضوعات مطرح ‌شده به‌ صورت مستقیم برطرف شد.

 

آخرین اخبار
ارسال دیدگاه