۱۲ سال با تعاون؛

بیمه تعاون شفافیت را هدف و پاسخگویی را معنادار کرد

در حالی بیمه تعاون دوازدهمین سالگرد تاسیس خود را بیستم تیرماه جشن گرفت که در این سال‌ها اگرچه سهم کوچکی همانند بسیاری دیگر شرکت‌های بخش خصوصی در صنعت بیمه کشور داشته اما تقاضا برای افزایش سهم از بازار از این شرکت طی یکسال گذشته روند رو به رشد و صعودی به خود گرفته است.

شناسه خبر: ۱۱۱۳۶
بیمه تعاون شفافیت را هدف و پاسخگویی را معنادار کرد
به گزارش جهش اقتصاد،

این شرکت در سالیان نه چندان دور از برخی بحران‌ها رنج می‌برد که توانست به مدد کارکنان توانمند و مسئولیت پذیر خود و نیز تغییر تیم مدیریتی که از سال گذشته اتفاق افتاد افق‌های روشنی برای خود ترسیم نماید. اکنون وقت آن رسیده که این شرکت از پاسخگویی صریح و نیز شفافیت در عملکردش بهره‌برداری لازم را انجام دهد چرا که قطعا می‌داند چطور با طراحی محصولات متناسب با نیازهای روز جامعه، رضایت بیمه گزارانش را جلب کند.

بیمه تعاون در حالی 12 سالگی خود را جشن می‌گیرد که در برخی شاخص‌های کلیدی نظیر توسعه شبکه نمایندگان و نیز تقویت زیرساخت‌های دیجیتال گام‌های اساسی برداشته و مصمم است تا با حضور موثرتر و کاراتر در بازارهای هدف، تمامی ذینفعان خود را از اقداماتی که در آینده انجام خواهد داد بهره‌مند نماید.

این در حالی است که ضرورت توسعه خدمات بیمه‌ای این شرکت در سراسر کشور در کنار اهتمام بر افزایش توانگری مالی از اهدافی معرفی شده است که مورد تاکید مدیران ارشد اجرایی این شرکت قرار داشته و برای آن از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

از سوی دیگر پاسخ‌گویی به نیاز واقعی بیمه‌گذاران یکی از اصول حرفه‌ای این شرکت است که در سرلوحه فعالیت‌های بیمه تعاون در سال جدید قرار گرفته که این امر به طور حتم به گسترش فرهنگ بیمه در میان اقشار مختلف جامعه منتهی خواهد شد.

یقینا تجربه و رویکرد مشتری‌مدار محوری مدیران ارشد این شرکت به ویژه مدیرعامل بیمه تعاون بر تحقق اهداف از پیش تعیین شده صحه گذاشته و آینده‌ای برای مشتریانش ترسیم خواهد کرد که از بابت رفع نیازهای بیمه‌ای خود اعم از سفر، خودرو و یا هر نوع محصولی دیگر دغدغه‌ای نداشته باشند.

توسعه زیرساخت‌های دیجیتال در کنار افزایش سرمایه و توانگری مالی بیمه تعاون که از اهداف مهم و مورد نظر برای رسیدن به رشدی پایدار برای این شرکت در نظر گرفته شده است، یقیناً می‌تواند سر منشا تحولاتی عظیم نه تنها در شرکت بیمه تعاون بلکه در صنعت بیمه کشور شود و این در حالی است که تلاش برای پرداخت خسارت‌های وسیع در کم‌ترین زمان ممکن موجبات افزایش رضایتمندی بیمه گزاران را بیش از پیش فراهم خواهد کرد.

به نظر می‌رسد با توجه به اهداف شرکت بیمه تعاون، مجموعه اقدامات این شرکت موجبات افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور را فراهم کرده و یقیناً از این شرکت در سال 1404 بسیار بیش‌تر خواهیم شنید./  اقتصادتهران

 

 

آخرین اخبار
ارسال دیدگاه